dinsdag, oktober 24, 2006

See you Canada...













Hi there, how's it going??

Zo, dit was een half jaar Canada! Al met al een hele mooie tijd waarin ik veel gezien en geleerd heb. Ik hoop dat jullie de verhalen en foto's ook leuk vonden, ik jullie reacties in elk geval wel, bedankt!!
Bij deze wil ik iedereen (de Nederlanders..) hier in Canada bedanken voor de mooie tijd, humor, fun, steun in de dipjes en onderdak die jullie mij hebben gegeven!
Vanmiddag vlieg ik om 18.00 uur vanaf Calgary naar San Fransisco, hier heb ik een stop-over om vervolgens door te vliegen naar Sydney. Hier kom ik dan donderdag s'morgens om 06.25 aan en zal Simone mij opwachten (hoop ik..) we brengen de eerste 2 nachten in een hostel door. Tijdens deze eerste dagen hopen we een campertje te vinden om hiermee onze reis te kunnen beginnen. De eerste maand brengen we waarschijnlijk door in Moree, hier heb ik een farmer gevonden die nog wel hulp kon gebruiken tijdens de graanoogst!
De volgende update zal komen vanuit Australie mensen, tot zover!

Groeten, Lasse

P.S. Canada, it was great to visit and experience you!!!!

4 Comments:

At 24 oktober 2006 om 23:48, Anonymous Anoniem said...

Moi Lasse

Hier een berichtje uit Olds, Alberta. We hebben vanmiddag nog gezellig met z'n alle nasi gegeten, en nu ben je net vertrokken uit Olds, met Udo. We hopen dat je een super onvergetelijke reis tegemoet gaat, en we wensen jou en Simone lots of fun! Geniet er van!
Canadese groetjes van je Canadese vrienden, Berend en Karin
Enjoy!

 
At 25 oktober 2006 om 22:26, Anonymous Anoniem said...

hee lasse
heel veel plezier in australie
maarja dat zal vast wel lukken want simone iis er ook natuurlijk ;) maar we lezen de verhalen wel weer :P
kusjes marianne

 
At 26 oktober 2006 om 05:38, Anonymous Anoniem said...

Heey lasse

ik schrijf dit op woensdag de 25e oktober een dag die jij volgens mij niet krijgt dit jaar. Geniet van australie keerl voordat je het weet is dat weer voorbij!!!

groeten arnoud

 
At 27 oktober 2006 om 14:36, Anonymous Anoniem said...

he lasse

het was erg leuk om je op deze manier te volgen bij alles wat je deed.we hopen dat je nu samen met simone leuke dingen beleeft en wij die mee mogen beleven via jullie site gr piet stieneke

 

Een reactie posten

<< Home