donderdag, mei 25, 2006

Done with hauling shit....

Hallo iedereen,

Na 2 weken op met de mesttank op pad te zijn geweest is het nu eerst klaar. Opzich wel jammer, net nu je iedereen een beetje kent waar je mee samen werkt, we waren meestal wel met een gezellig groepje en hebben veel lol gehad. elke dag was je ook op een andere plek bezig, dit hield het ook zeker leuk, moet er niet aan denken om dit 2 weken lang op dezelfde plek te moeten doen. Sommige dagen zaten we wel 100 km van huis!
Afgelopen zaterag ben ik weer naar Berend en Karin geweest, dit was heel gezellig, s'avond ff opstap naar Billy Bob's in Red Deer en zondag naar de dierentuin in Calgary (Laatste keer dierntuin was volgens mij in groep 6 van de lagere school...) al met al heel leuk dus...
Ook ga ik regelmatig naar de andere familie Ridder (Be en Marie) die vlakbij mij wonen om even een bakje koffie te doen en om even gezellig bij te praten. Ik heb me tot nog toe nog zeker niet verveeld en heb het inmiddels heel best naar mijn zin. De komende tijd zal het als maar drukker worden op de farm en ben nu leerlingchauffeur op de sproeimachine. Dit is mooi werk, het gaat dan ook zeer snel, meestal rijd je met meer dan 30km/uur over het land, waardoor je zo weer een quater (64ha) heb gedaan...
Maar goed, ik moet eerst weer gaan en vertel de volgende keer wel wat meer......




Oude koeien in de ''sloot'', niet echt smakkelijk...

1 Comments:

At 25 mei 2006 om 08:18, Blogger simone said...

he liefje...

leuk om te lezen dat je het naar de zin hebt daar. Ik heb inmiddels een ticket geboekt en zal 14 juli landen in calgary. Veel plezier en we spreken elkaar...zondag??

Liefs Simone xxx

 

Een reactie posten

<< Home