vrijdag, april 21, 2006

Ticket geboekt....

Nou.... toetsenweek achter de rug, en de rsultaten zijn inmiddels binnen. Het resultaat was niet wat ik gehoopt had maar toch... Moet nu nog twee opdrachten inleveren en ik ben klaar, vandaag de eindpresentatie van mijn afstudeerproject gehad, wat uiteindelijk een mooi cijfer heeft opgeleverd, een 7. Inmiddels dacht ik ook al wel een ticket te kunnen boeken en heb dat dus ook gedaan. 6 mei is de grote dag, dan ga ik waarschijnlijk een hele mooie tijd tegemoet in Alberta Canada. Heb er inmiddels al heel veel zin in en kijk ook uit naar de dag dat ik vertrek. Tot zover,

Groeten, Lasse

4 Comments:

At 2 mei 2006 om 09:11, Blogger Elss said...

Hee Lasse!!

Het feestje van vrijdag was geslaagd hoor..
We gaan jou wel miisen hoor dus moeten we gewoon contact houden!!
Alvast heel veel pleziier op wereldreis en iik zie je vrijdag nog!!

Dooeg XXX Elss

 
At 2 mei 2006 om 10:31, Blogger Marla said...

Hey lieve tijger van me:)

Jeetje wat vind ik het jammer dat je weg gaat! Wie moet mij nu mentaal ondersteunen tijdens al die saaie lessen:)

Als ik je niet meer zie wil ik je vast een topreis wensen en k blijf je volgen hoor;)
Klinkt enger dan het is dat beloof ik je;) HAHA

Heel veel plezier.

Liefs Marla

 
At 3 mei 2006 om 15:49, Blogger Jasper N said...

Lasse,


Ik wens je een goede reis. Veel plezier en wijsheid. Vergeet niet je conditie bij te houden. Volgend jaar moet je weer 9km om het proostmeer.


Groeten Jasper Niehof

 
At 5 mei 2006 om 23:32, Blogger ginette said...

ée Lasse =D
Morgen gaat de grote reis beginnen..!!
We gaan je heel erg missen op de boerdery! =(
K wens je héel veel plezier in Canada en Australie =D
En je feest was heel gezellig ;) =P
Tot volgend jaarr! (langg hoor :( )
d0égg Kuss xx. Ginette

 

Een reactie plaatsen

<< Home