vrijdag, maart 31, 2006

Het begin is er, een weblog.....

Jaja, Lasse wil en gaat op reis....
Het is de bedoeling om begin mei af te reizen naar Canada, in de provincie Alberta ga ik voor langere tijd aan het werk en zo tussendoor wat op reis.... Hoe en wat er precies gaat gebeuren weet ik nog niet, ik heb al wel een werkadres (Moet toch een beetje financiele zekerheid hebben) bij een akkerbouwer/loonwerker in Ponoka.....

Op dit moment ben ik nog druk aan het leren voor de komende tentamenweek, in totaal moet ik nog vier toetsen maken. Deze toetsen heb ik nog ''over'' gehouden van de afgelopen drie jaar studie, had ik maar beter mijn best moeten doen.....
Maar goed, het is nu nog even doorzetten en dan moet het helemaal goed gaan komen, ik heb er inmiddels al heel veel zin in, liever vandaag dan morgen, wachten duurt tenslotte altijd te lang...

1 Comments:

At 25 april 2006 om 17:02, Blogger simone said...

he skatje

nog een paar nachtjes en dan is het zover eerst nog ff een feestje bouwen vrijdag

dikke kus

 

Een reactie posten

<< Home