donderdag, mei 11, 2006

Ponoka


Hello everyone,

Hoe gaat het met jullie?
Hier in Ponoka gaat alles goed, ik was de afgelopen dagen wat ziek maar voel me nu weer een stuk beter. Ik had de afgelopen dagen wat te weinig slaap gehad en voelde mij daardoor knap beroerd, op zulke momenten is het zeer moeilijk om alleen te zijn en had dus wat last van heimwee. Maar goed, nu gaat het weer een stuk beter en ziet alles er weer een stuk rooskleuriger uit.Afgelopen zaterdag ben ik dus vertrokken, het afscheid in NL ging niet vanzelf, gelukkig werd ik in Olds zoals altijd weer vriendelijk ontvangen door Berend, Karin, Jan en Joke. Na een leuk weekend hier te hebben doorgebracht ben ik s'maandags naar Ponoka vertrokken om bij de Feitsma's aan het werk te gaan. Diezelfde nacht ben ik al begonnen met werken, mest rijden. In samenwerking met een andere loonwerker wordt er 24 uur per dag mest uitgereden meestal met een groepje van 3 tankdrivers en 1 persoon op de pomp, we werken in shifts van 7 tot 7, 12uur. Dit beviel mij niet echt, vooral het slapen overdag is niet echt geweldig te noemen, vanaf vandaag gaan we van 12 tot 12 rijden zodat ik om 12 s'nachts wordt afgelost.Ik woon in een klein huisje op het erf, ik noem het al; ''Het pophoeske'' Hier is verder alles, keukentje, slaapkamer, douche en een klein woonkamertje. Al met al is net genoeg ruimte voor 2 personen, ik kijk dan ook al uit naar de dag dat Simone hier komt....

Tot zover,

Groeten , Lasse

3 Comments:

At 12 mei 2006 om 19:32, Blogger simone said...

hey popje,

Als het een beetje mee zit kun je me vanaf 13 juli tot 14 augustus in je huisje verwachten....
Ben erg benieuwd naar hoe het daar is. Hou je taai-taai!!!

Dikke kus simone

 
At 13 mei 2006 om 20:47, Anonymous Anoniem said...

Het gaat je weeeeeer voor de wind mijn vriend Lasse! Succes jonge en hou je taai Vent!

Johav Vos

 
At 15 augustus 2006 om 14:17, Anonymous Anoniem said...

Hey Lasse

volg sinds kort je verhaal, zo te horen heb je het naar je zin daar. lijkt me ook wel gaaf zoiets. veel plezier daar nog en spreek je nog wel weer!!

Gr fokko...

 

Een reactie posten

<< Home